Kan jeg endre en ordre?
Vi prøver å sende ordrer samme dag som de kommer inn, og pakker derfor fortløpende. Hvis du legger inn en ny ordre, kan vi forsøke å sende dem samlet – men det er et par ting du må huske for at det skal være mulig.
Hvis du har fullført en ordre i B2B-portalen, er det enkleste at du supplerer ved å legge inn en ny ordre. Da kan du legge ved en kommentar til tilleggsordren, slik at vi vet at du har to ordrer inne og kan prøve å sende dem samlet. Vi anbefaler også at du tar kontakt med oss, slik at vi kan sørge for at du ikke betaler dobbelt frakt.
I tillegg er det et par ting du må gjøre for at det skal være mulig å sende ordren samtidig:
- Send inn ordrene på samme tid på døgnet:
Vi har flere utsendelser fra lageret, og den første er litt etter lunsj. Hvis du sendte inn den første ordren på starten av arbeidsdagen, må du sende inn den andre før 12.00 for at vi skal rekke å pakke om før første opphenting. - Bruk samme bestillingsmetode:
For at vi skal se at du har andre ordrer inne, må du sende den nye ordren på samme måte som den første. Det vil si: Hvis du la inn original ordren i B2B-portalen, må du legge inn en ny bestilling der for å supplere. Hvis du sendte bestilling på e-post med PO, må du sende en ny e-post med suppleringsordre.
Husk: ordrer skal bare sendes inn én gang
Hvis du har sendt inn ordre i B2B-portalen, trenger du ikke sende bestilling på e-post også. Det gir ikke noe raskere behandlingstid, og vil i tillegg gjøre at det blir to forskjellige ordrer. Da kan du risikere å få dobbelt opp med varer.